8/07/2015

07-08-15 Anubis


Cześć kochani!

To już drugi post na blogu i drugi szablon, czyli mój progress, bo od czasu infinity projects (z którego i tak odeszłam...) nie za bardzo układało mi się na blogach graficznych. Jednak mam jakąś chęć do was pisać i pokazywać wam szablony, więc robię to. 

Dziś mam dla was house of anubis, czyli mój najkochańszy z najkochańszych seriali. Poznałam dzięki niemu moje przyjaciółki, a także poznałam świat bloggera. Chwała Bogu jeśli ktokolwiek skojarzy mnie z house-of-anubis-info czy też love-sibuna. Ha! To były czasy!


Ten szablon akurat może i na maxa minimalistyczny nie jest, ale mi się podoba. To na tyle na dziś. Chyba odejdę od tego, że notki będą w niedziele. Raczej będą pojawiać się, gdy będę miała czas. Na razie pracuje i pracuje i końca nie widzę. Jeszcze zobaczymy. Zostawiam was z drugim szablonem na tym blogu i czekam na opinie! 
Zapraszam do dodawania się do obserwatorów!
Kinga xx
___________
x x x 

3 komentarze:

Juliet pisze...

Jak ładnie mogłabym poprosić o mini szablonik na burzę? ;>

ayse pisze...

@Juliet Pewnie, musisz tylko napisać do mnie na GG, choć nie jestem na nim codziennie, póki co nie mam kompa. Opisz mi cały szablon, możesz wybrzydzać, podawać najmniejsze szczegóły. Albo możesz powiedzieć tylko co chcesz na nim i zdać się na mnie. Wszystko mi tam opisz: 39992989

Weronika pisze...

Z przykrością informujemy, iż Twój blog trafił do zakładki zawieszone z powodu braku aktywności przez dłuższy okres czasu. Rzecz jasna, możesz temu zapobiec uprzednio czytając regulamin.

Pozdrawiamy,
załoga Katalogu Grafików