7/31/2015

31-07-15 Ghost town


Witajcie na bezdechu nocnym, blogu poświęconym szablonom.

Bardzo miło mi was gościć w moim świecie, który postanowiłam stworzyć, gdy wkurzona na cały świat i swoje lenistwo szukałam na blogach bardzo minimalistycznego szablonu do mojego opowiadania. I go nie znalazłam... Wrr. Pomyślałam sobie, że na pewno nie jedna osoba ma taki problem i wpadłam na pomysł, choć nie wiem, czy do końca wypali, ale chciałabym spróbować. 

Nie chciałabym was zanudzać, bo czasem mam do tego skłonności, ale za to chciałabym wam tylko powiedzieć, że nie będę komplikowała wam pobierania szablonów, bo sama tego nie lubię. Nie będzie hasła potwierdzającego przeczytanie regulaminu czy też hasła do paczek, które tu umieszczę. Wszystko będzie darmowe i fajne, obiecuję!

Z drugej jednak strony przeczytajcie choć raz regulamin, było by mi miło.

Dziś mam dla was tylko jeden szablon, taki jakby otwierający ten blog. Gdyby cokolwiek było nie tak, napiszcie do mnie w komentarzu. W paczce najczęściej będą instrukcje jak w bardzo łatwy sposób można szablony modyfikować, ale więcej o tym w regulaminie. Czekam na wasze opinie i komentarze co do szablonu. Może jakieś pomysły z kim, jakie kolory chcielibyście widzieć. Cokolwiek takiego będzie naprawdę tutaj mile widziane.

To na tyle, jak na tę premierową notkę. Zawsze możecie do mnie pisać komentarze, a w skrajnych przypadkach wiadomości email, w tytule podając nazwę szablonu: houseofnina@wp.pl
Nowy post pojawi się w tygodniu, a następne już regularnie w (oby!) każdą niedzielę.
Zapraszam do dodawania się do obserwatorów!
Kinga xx
________________
x x x

5 komentarzy:

Luna pisze...

JAAAA, Stiles i Lydia <3 Piękny prosty szablon z Alison! Oby było takich więcej na naszym kochanym blogspocie :D
Pozdrawiam xx

Juliet pisze...

Bardzo niepraktyczny ten szablon.

ayse pisze...

Dziękuję pięknie, to bardzo miłe! Teen Wolf od lat podbija moje serce, dlatego będzie go tutaj dużo!

ayse pisze...

Cóż, zależy kto do czego go potrzebuje :)

Juliet pisze...

Tzn. chodziło mi o szablon główny. :D